Amsterdam

Jag har inte haft så roligt som jag hade i helgen på jätte länge, väldigt roligt sällskap, god mat, en hel del drinkar och alldeles för lite sömn...precis så det ska vara på en kryssning.
Ganska mycket folk var det med, träffade på några roliga prickar men även ett par riktiga bänghuvuden.
Personalen var allergisk mot ungdomar och var riktigt otrevliga så ungefär all personal borde bytas ut..förrutom en tjej i baren, hon kan stanna kvar.
Ja men hur som helst ska detta göras om, helst med samma folk med!

Men är fortfarande sliten, men tog mig in till stan och bokade en resa, Amsterdam i maj blir det.



fler bilder?kolla facebook


Kommentarer
Postat av: shopalicious

Hejsan!



För ett tag sedan deltog du i min bloggtävling där vinsten var LG:s nya vita BL20. Gå in på bloggen för att se om just du vann!

2010-02-15 @ 20:39:08
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

så häärligt! amsterdam är så vackert :D

2010-02-16 @ 12:57:55
Postat av: Jozzan

Hellu tjejen :D Hoppas du klarat dig från kräksjuka.

Mitt börjar gå över nu men har hög feber och ont i hela kroppen fortf.

Fick du jobba till 16 i fredags eller blev det nån annan vikarie som fick komma på eftermiddagen?

Nu hoppas jag att jag är frisk på måndag men som det ser ut nu så lär jag väl inte bli det.

2010-02-20 @ 10:22:55
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0