28:onde augusti

Har varit på jakt efter en vit gungstol hur länge som helst nu, hittade äntligen en på blocket som jag och pappa var och köpte idag, så nu är jag 500kr fattigare men en gungstol rikare...
Men det var inte lätt att hitta dit, dom bodde ute på vishan och deras hus var rött med vita knutar och rött staket, bra beskrivning, alla hus såg ut så.
Men efter nån timme (dom bodde utanför vadstena eller nått) så lyckades vi hitta, efter ännu en vägbeskrivning.
Så var det med det men den passar kanon bra in i hörnet i vardagsrummet..nu behövs bara en söt kudde och en mysig filt till den.

Ikväll vankas det fest hos Jenny som fyller hela 25 år och Linda som även hon fyller 25 ska också firas! kommer bli mycket trevligt kan jag tänka mig så dags att rulla upp pappiljotterna och vila en stund så man orkar med kvällen.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0