15:e augusti...

Innan varje sommar tänker jag alltid att det ska bli den bästa sommaren någonsin (som alla andra också tänker), att jag ska göra massor av saker och åka både hit och dit...
Sen helt plötsligt är sommaren över och den enda man gjort är jobbat, jag har inte gjort ett dugg.
Oj vilken toppen sommar det blev.
Tror det får bli ett par veckors semester nästa år så jag kan göra nått när det väl är sommar.

Men hur som helst ska vi göra roliga saker efter sommaren, nästa helg vankas det Norrköping, fest, golf(?) och en sväng till Söderköping med Johan och Jesse.
Turkiet i början av september med Martin, Björnson, Matilda och Jeff såklart.
Kryssning i början av oktober med Jeff och hans mamma och lillebror.

Så ska vi åka till linköping på torsdag och köpa grejer till det 3:e rummet, vi har bestämt oss för att ha en tv-spelsrum där så en soffa,matta,soffbord och tv-bänk behövs...men soffan får vi nog vänta med.

Det blir nog bra...


Kommentarer
Postat av: Jozzan

Gött med Turkland, vi åker oxå dit fast i slutet av sept. Vart ska ni? och vilket hotell ska ni bo på?

2010-08-15 @ 18:36:07
URL: http://jucismacker.blogg.sej
Postat av: Bella

Joo jag tycker tjejen gör det mesta av filmen. Det är hon som är cool :)

2010-08-17 @ 18:04:06
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0