torsdagsmys...

ojojoj, haft fullt upp idag så har inte hunnit blogga nått men vad gör det, ni överlever..förhoppningsvis.

har varit hos min jobbcoach, kom överens om tat jag ska inte komma på ett tag eftersom jag nu vet vad jag ska göra 3 år framöver om det blir som jag planerat.
sen tog jag en runda på stan, eller stan och stan, gallerian, fick med mig en sminkborste och en sminksvamp hem.
Efter det så åkte jag och hämtade bilen sen vidare til willys/maxi för att handla.

Och nu efter lite matlagning har jag bara en sak kvar att göra, färga boyies hår..sen ska jag gosa ner mig i soffan och betälla pizza, det har jag förtjänat.

hörs i morgon!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad ska du göra i 3 år framöver?

2009-09-17 @ 19:57:46
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0