skitblogg.se

Som jag skrev för några dagar sen så är min blogg helt knas, och det är den fortfarande, varken inlägg eller kommentarer syns på min sida så det är..skitjobbigt.
och vad är grejen med den nya statistiken, hur dåligt som helst.

Jag byter nog till nån annan sida...eller inte.

Hur som helst så är det måndag, jag är uppe med tuppen, redan vid halv 9 vaknade jag..typiskt tänkte jag, dagen kommer bli hur lång som helst.

Ska in till stan, blir lite häng på arbetsförmedling med alla andra hooobooos.
eventuellt en promenad eller en sväng till gymmet, vi får se.

Kommentarer
Postat av: psicho

aa okeej då förstår jag=p haft en bra helg då?

2009-09-07 @ 11:17:38
URL: http://psicho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0