risigt barr

väntan,väntan och åter väntan,onoff bara lovar och lovar..och jag är fortfarande mobillös.

Har faktist inte hänt allt för mycket på senaste tiden, det bara rullar på som vanligt, jag äter,sover,jobbar och kollar på tv, glamour glamour som anna anka säger, kanske inte direkt glamour men jaa.

Har bokad tid hos frisörn på fredag, äntligen ska jag klippa av mig det här risiga barret..okej inte allt men en rensning ska det bli så det värsta försvinner.
Sen vankas det utgång på fredag med, lite halvlustigt att gå ut en fredag det är ju lördagar som är the big day annars.

Hur som helst kommer style till harrys och det kan man ju inte missa.

vad jag snackar bulle nu känner jag, bäst att sluta!


halvgammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0