ny phoni...

lördag...men inte partylördag utan myslördag med hanna och robin, pizza och film, bättre än så blir det inte.
köpte en mobil efter jobbet men som sagt den kommer nästa vecka, men betald och klar, skönt att ha det gjort...bara hämta den sen.
Han som hjälpe mig på onoff sist sa att den skulle vara där på tisdag, men den/dom jag pratade med sa i slutet av veckan troligtvis...så jag litar nog mer på det...

hur som helst är det jobbigt att vara mobillös, jag kan inte ha min tillgänglighet på så jag får jobba, eftersom dom skickar sms, jag kan inte be dom ringa för mobilen går inte ens sätta på nu..men jag kan ju be dom ringa hem, hmmm jaa det funkar ju.
jaja hur som helst så löser det sig, annars får jag en veckas semester.





min blivande


Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

heeej.. nu är jag "back in the game".. har varit dålig på att svara på kommentarer under sommaren men jag tar igen det nu. allt bra med dig? kram

2009-09-13 @ 01:51:06
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

tack. de bästa med att vara back on track är era söta kommentarer om att det är roligt att jag är tillbaka. hoppas att du fortsätter följa mig :)



samma här, det är bra men jag är fasligt trött.

2009-09-13 @ 13:02:19
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0