nu är det bestämt...

jag ska bli mörkhårig...har inte ens hunnit bli blond innan jag ändrar mig och vill bli mörk igen.
så ska ringa och boka tid så blir väll när lönen rullar in, förhoppningsvis ändrar jag mig inte igen innan dess.

Har som sagt varit och fikat med johanna och marie, alltid trevligt, vi ska gå ut den 25:e och sitter redan och pratar om vad vi ska ha på oss och vad man ska ha för frisyr osv...typiskt tjejer men det känns som om hela motala vet vad man har haft för kläder förrut när man varit ute så det går ju inte ha samma flera gånger, OM det inte är något neutralt som svart/vitt och grått..men har man nått som sticker ut (som jag aldrig har) så går det inte ha det igen.
Förr köpte jag/vi alltid något nytt till varje utgång, men det är slöseri med pengar om man går ut varje eller varannan helg, och ingen bryr sig ju ändå.

Hur som helst så är det inte alls många här i motala som klär upp sig överhuvudtaget när dom går ut, jag är en av dom som inte gör det, jag gillar t-shirt och jeans och eventuellt nån scarfs...därimot så har jag lite mer smink än vanligt och fixat håret..så lite hyffsad får man faktist vara.
Men det där med klänning och högklackat är ingenting för mig, om jag ksulle dyka upp i det så ksulle nog mina vänner bli rättså förvånade.



gammal bild men ungefär sån här färg ska jag ha


Kommentarer
Postat av: Angelica Blick

sv; namen tackar tackar sötnos:)



alla plagg är köpte på second hand / myrorna , hehe :)

2009-09-16 @ 23:02:27
URL: http://ablick.blogg.se/
Postat av: Psicho

prec, bara att passa på nu=) du passar jättebra i mörkt hår=)

2009-09-17 @ 12:15:56
URL: http://psicho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0