klumpigt...

Tog mig till gymmet idag, gick väll lite sisådär...var inte alls på topphumör för jag råkade tappa mobilen i handfatet när jag skulle hälla vatten i flaskan...
mobilen var ju inte direkt vattentät om man säger så...

Så får väll åka och köpa en ny mobil i eftermiddag om den inte helt plötsligt börjar fungera..tekniska saker är det tråkigaste jag vet att köpa, speciellt mobiler, tråkigt att lägga pengar på och det tråkigaste av allt är att lära sig hur den nya fungerar.

det kunde varit värre, men nu ska jag knapra på mina skorpor och kolla på top model.


Kommentarer
Postat av: JENNY

den här tjejen



http://tescho.se/webdesign/gratis-bloggdesign/



ger bort de designer du ser på sidan gratis :)

om du gillar någon, hjälper jag dig att lägga in dem / bilder / text som du vill ändra :)



krams

2009-09-10 @ 22:50:52
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0