Karin Anka?

idag har jag bara gjort tråkiga saker, men trots det har det inte varit en tråkig dag, konstigt.

Tog tjuren vid hornen och satte mig på min racer cykel, den tog mig till gymmet..det där med träning är nog inte min grej riktigt men allt här i livet ska tydligen inte vara roligt säger dom.

När jag kom hem kastade jag mig in i städningen, damma, damsög, svabba golvet och allt sånt där, men idag gick jag steget längre och började rensa lite lådor..är så jäkla trött på att det ligger papper överallt, viktiga kvitton osv..så nu är det fixat.

Ja det har tagit mig ungefär hela dagen, Jeff kommer hem ikväll så han kommer bli super glad. Och som vanligt tänker jag säga om han ringer "ne jag har inte orkat och blabla", och sen när han kommer hem blir han jätte glad..fast den har jag ju kört några gånger så han går nog inte på det längre...

Nu väntar jag på att klockan ska bli 21.00 så jag får se min nya favorit, Anna Anka...haha vet ine om jag ska skratta eller gråta när jag lyssnar på vad hon har att säga.



Anna och Paul Anka


Kommentarer
Postat av: Micaela

Svar: Ja men jag såg att det var fel bild som jag hade lagt upp så min kommer inte förns efter typ 30: e :/

2009-09-22 @ 19:10:50
URL: http://whoopsy.blogg.se/
Postat av: Psicho

japp de e de som gäller;) haha =P

haha jadu, henne kan man tycka mkt om=p

men vill du veta ngt kul? min kompis pappa jobbade på samma jobb som henne förut, hon körde truck lr ngt på nåt lager för 9 år sen tror jag de va=p

2009-09-23 @ 20:14:00
URL: http://psicho.blogg.se/
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Haha gud, hon är ju lite speciell den där Anna Anka ;)

2009-09-30 @ 22:34:19
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0