vilket väder..

solen skiner som aldrig förr, jag som annars gillar regn och rusk blir lite glad att solen dykt upp.

jaja nog pratat om vädret, för första gången sen kreta, som var för typ 2 månader sen så har jag lagat mat, korvstroganoff och ris blev det, lätt och smidigt.

Vet inte vad som har hänt men jag har ingen ork till att stå och laga mat, äter mycket på jobbet och så får vi ju mat av jeffs mamma så mat har jag ju såklart fått i mig, men nu ska jag ta tag i det här med matlagning.

känns som jag inte har tid eller lust att stå vid spisen och inte nog med det så ska man ju diska allt efter vilket inte är allt för roligt.

kortfattat: det är jobbigt att laga mat och solen skiner.

Kommentarer
Postat av: Andrea

sv: ja dom är riktigt snygga! :)

2009-10-29 @ 20:06:23
URL: http://andreahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0