sjukstuga...

Både jag och boyie är tokförskylda, så typiskt att det blev just nu, jag skulle igentligen ha jobbat idag men så blev det icke, vill ju inte komma och smitta barnen inte.

Får hoppas på att vi blir krya tills i morgon då vi ska till jeffs syster på kvällen och på lördag till norrköping och träffa johan och jesse, men alkoholen blir nog att skippa om jag/vi inte blir bättre.

Var ju ett tag sen jag bloggade men det har inte hänt allt för mycket, var hos jeffs mamma igår och hjälpte henne med lite grejer och åt mat, skulle rätta kevins (jeffs lillebror) matteläxa, det gick inte så bra så jag fick plocka fram miniräknaren, lite bängt eftersom han går i 4an och då borde man ju klara av det utan hjälp från elektroniska ting.

Men man är ju alldeles för lat för att tänka, och varför göra nått jobbigt när det går hur lätt sm helst med miniräknare?

Nu: är det dags för mat och lite vila.


Kommentarer
Postat av: R

Tack så mkt :D

Riktigt fina är dom & billiga :D

2009-10-01 @ 17:09:01
URL: http://liibeerty.blogg.se/
Postat av: vesna.blogg.se

åh tack :) krya på er!

2009-10-01 @ 17:23:13
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0