lever vi på stenåldern eller?

Var inne och kikade lite hos allas favorit dessie, då frågade hon hur mycket man gör av med på en utekväll, då blev jag lite nyfiken och gick in och kollade vad folk hade kommenterat...
Till min förvåning var det många som hade kommenterat "det kostar inte så mycket, jag är ju tjej och då bjuder killarna", fast hallå? lever ni på stenåldern eller, det är fan det dummaste jag har hört, nu för tiden tjänar män och kvinnor ungefär lika mycket så varför ska killarna betala?

Jag håller inte alls med, har aldrig tyckt att det är killens grej att bjuda på mat och drinkar och allt vad det nu är, betala för er själva istället. Har du inga pengar? då får du vara utan.


Nej tack till drinkluder.




Kommentarer
Postat av: Kim

Japp, Subway finns i Linköping :)

2009-10-08 @ 18:43:07
URL: http://modeflickan.se/I'masuccess
Postat av: Kim

Ja, det ligger vid H&M nästan. Fast längre ner på den stora bussgatan. Tror man ser det från H&M ingången :)

2009-10-08 @ 20:51:20
URL: http://modeflickan.se/I'masuccess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0