en sväng till..

Linköping, med Johanna,Marie och Sarabrown. Allihopa hittade något, jag kom hemsläpandes med en jacka till jeff, pyjamasbyxor och en tröja.
Brukar ju vara så att man åker in till lkpg med väldigt stora förhoppningar om att hitta både det en och det andra men så kommer man hem tomhänt, idag skulle jag igentligen inte köpa nått men kom hem med lite iallafall.

På senaste tiden har jag köpt hur mycket grejer som helst känns det som så nu får det räcka för ett tag, iallafall tills lönen kommer...som är om ungefär en halv vecka, men det är så mycket man "behöver" hela tiden.

längst upp på listan nu står iallafall en halsduk, mystofflor och en finfin pälsmössa.

Men på tal om linköping, träffade en tjej som heter angelica som jobbade i en affär, hennes blogg är en av mina favoriter, så det var lite roligt, trevlig var hon också.


(gammal bild)


Kommentarer
Postat av: Angelica

vad roligt :D

2009-10-22 @ 01:29:59
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar.Så vill jag också ha det , plugga lite o få bra betyg :O

2009-10-23 @ 10:19:07
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0