för jag har blivit lurad

jag är på jakt efter en cykel, för ett rimligt pris eftersom den kanske blir stulen för vi har inget cykelförråd. Hittade en på blocket i linköping, så pappa ringer och frågar om cykeln finns kvar, och visst gjorde den det så vi bestämde att vi skulle komma om en timme och att vi ringer när vi var där, när vi väl kom dit och ringer så svarar inte puckot, riktigt dålig stil eftersom vi fick åka ca 8 mil för absolut ingenting.
Han sa att han skulle hålla cykeln till oss, när vi kmmer hem och kollar blocket så var annonsen borta.

Fast han bodde i skäggetorp och det säger ju en del också så man kanske inte borde hoppats på för mycket men ändå.

så nu är det bara fortsätta min jakt efter min racercykel...


Kommentarer
Postat av: Angelica - MakeupArtist

vilket pucko

2009-11-21 @ 01:18:16
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Angelica - MakeupArtist

verkligen ja de är hur kul som helst :D

2009-11-21 @ 11:37:10
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0