myslördag....

Heeeela fredga kvällen spenderade jag i soffan, kollade på slumdog millionaire, var väll inte så jätte bra måste jag säga, eller så hade jag för höga förväntningar.
Men det var helt okej men inte mer än så.

eftersom jag bara var hemma igår ska jag på riktiga äventyr idag...eller inte...jag ska ska åka och sola, sen i eftermiddag ska jag kolla på balen, alltid lika roligt att se vad folk har för klänningar..och ibland vet man inte riktigt hur dom har tänkt.

Hörs sen kära vänner.


Kommentarer
Postat av: Frida

kolla på balen?

haha jag brukar också tröttna lätt=p Jag har mörka asktoner i håret, men vit-blonda slingor i=)

2009-05-23 @ 13:06:42
URL: http://psicho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0