guess what..

jag fick ta hem min dator, han på elgiganten rekomenderade att jag skulle ta hem den och bränna ut alla bilder/musik ifall dom måste formatera om datorn.

Så den får stanna hemma ett par dagar till iallafall.

precis när jag ksulle åka iväg och sola och handla ringde dom och frågade om jag kunde jobba, visst visst sa jag.
Men jobbade bara 4 timmar så jag hann med att handla iallafall, sola får jag ta i morgon.

prisskillnad, shit vilken prisskillnad det är på östenssons och willys, en daimtårta kostar 50-60 kr på östenssons, och på willys kostade den 30 kr...det är skillnad...östenssons är fan rena rånet.

så köpte en på willys och fasiken vad gott det är.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0