du är vuxen när du...

säger "tack för ikväll, det var trevligt" efter en utekväll. sånt sa man aldrig förr, då var det bara hejdå vi hörs.

Mn det blev ingen hemma kväll igår, det blev en "taENöl-ute kväll", som såklart blev flera öl, var på brygget och nere i hamnen.
men brygget var trevligare tyckte jag, elin,soda,adde och robert(?) håller nog med mig.
Spelade dart med, det var roligt och nått man aldrig gör annars...men nackdelen med brygget är att det är lortigt, toaletten ska vi inte tala om.

Men hur som helst en väldigt trevlig kväll!


elin och soda

adde och robert

elin och soda igen

soda och jag

jag spelar dart
(och nej,jag spelade inte själv)

Kommentarer
Postat av: emelie

haha jag har aldrig vart så pass nykter på brygget att jag lagt märke till att det är äckligt på toan! är det så pass illa allså?

2009-05-25 @ 19:16:22
URL: http://paradisemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0