borta bra men hemma bäst...

Nyss hemmkommen från Norrköping, var hos Johan och jesse och hälsade på lite.

I fredags var vi på nån slags konsert eller snarare nån tävling där olika band spelade, inget för mig som inte har öra för viss musik men kul att göra nått annat, blev lite öl och sådär.
I lördags slappade vi bara, gick in till stan och tog en fika och hyrde film men mer än så gjorde vi inte.

och idag var jag och Jesse  på stan, köpte ett rosa diadem med en rosett på, töntigt säger vissa, sött säger andra, köpte även ett linne och en t-shirt till jeff som visade sig vara för stor, typiskt.

Sen åkte vi hem och när vi började närma oss motala ringer Johan och säger att jag hade glömt mina glasögon,fan så typiskt tänkte jag...jag använder alltid brillerna på kvällen men nu får jag vara utan, skit...men dom skulle skicka dom på posten så får dom nog på tisdag.

okej jag är värdelös på att komma ihåg att ta kort men jag kom ihåg på dit och hemvägen iallafall, bättre än inget..ni får se johan och jesse nästa gång:)



på väg till nkpg...okej jag är ingen kaffedrickare men jag smakade lite.


på "konserten"


ramlösan och jag


jag


nått band


på väg hem igen...


jag och mitt nya diadem..



Kommentarer
Postat av: Jennifer

himla snygg tröja du :p

2009-05-04 @ 21:43:19
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

så sött diadem :D

2009-05-05 @ 19:27:19
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0