second hand

Ännu en dag som sprang iväg, har varit uppe hos farmor med mamma och ätit våfflor, gud vad det är gott och inget man äter allt för ofta.
Jag måste köpa ett våffeljärn...

Sen gick  vi hem till mamma och hämtade lite grejer sen åkte vi till återvinningen och jysk..
Okej det där med second hand och återvinnings grejer, jag skulle aldrig köpa kläder från secondhand, jag tycker det luktar illa så fort man kommer i affären och det känns inte så fräscht..men jag tycker inte det är äckligt om nån annan köper nått på second hand...konstigt.
Men därimot om man köper nån byrå eller lampa eller nått sånt så är det helt okej..

Fast nu när jag tänker efter så köpte jag ju två grejer på en bloppis, men det är en annan femma..då visste jag ju vem det var som hade haft det innan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0