rånare?

Blev inte att åka och träna idag, kände verkligen inte för det och så var det så dåligt väder ute så kände inte för att gå ut överhuvudtaget, visserligen tycker om jag om snö men det blåser och jaa..
Men sen kom jag på att jag kunde gå ut till lidl och köpa nått gott till kvällen, så allt jag behövde var en liten morot för att komma ut lite, även om det är skitväder.

Men nu är det avklarat iallafall, nu kan jag sitta hemma med gott samvete och äta popcorn.

Förresten, det är svårt att klä sig rätt när man ska ut i kylan, men oftast är det fötterna och ansiktet man fryser om, fötterna går ju att ordna men ansiktet? det ända jag kan komma på är ju att ta på sig en rånarluva, men det kanske inte vore nån hit att gå in med i affären? nån som har nått förslag?



Kommentarer
Postat av: vesna

den kostade 3500 kr =)

2009-03-08 @ 19:36:29
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: vesna

jaa =9 helt underbar e den me..

2009-03-08 @ 19:42:11
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0