Paus

Skulle igentligen bara jobbat 7.30-11.30, skönt tänkte jag med mjukstart..men blev ändrade planer så nu ska jag börja 12.30-17.00 så det blir ju en hel dag bara att jag har en timmes rast kan man ju nästan säga, slänga i sig lite mat och glo lite vid datorn..
och på tal om datorn så verkar inte min dator riktigt funka..eller den gör verkligen inte det för den går inte sätta på så får använda jeffs dator ist...
men det funkar ju det med men tycker min är bättre, eller det är igentligen hans tangentbord jag inte gillar.

Fick tid imorgon med 09-13.00. inte så länge men det är bättre än ingenting, och jag tycker det är rätt skönt med korta pass.

Jag som hade planerat att städa idag men oj så synd, får bli i morgon ist..jag kommer nog vara trött när jag kommer hem i eftermiddag,

Nu ska jag pysa men vi hörs kanske sen.

Kommentarer
Postat av: vesna

aaa lovely

2009-03-10 @ 13:23:21
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Cristin

Riktigt fin blogg du har! :)

Ska vi prenumerera på varandra på bloglovin? Om du vill det kan du lämna en kommentar hos mig och säga att du lagt till mig så lägger jag till dig direkt när jag ser kommentaren.

Ha det super!

2009-03-10 @ 17:09:47
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0