härligt

ja då var dagens motion avklarad..tänt så mycket roligare det är att gå när man har sällskap, oftast brukar jag inte höra av mig till nån och fråga om vi ska åka och träna eller gå ut en sväng för jag gillar inte det där med att ha en tid at passa..jag vill gå direkt när jag har bestämt mig för att göra nått.
Men idag kände jag verkligen för lite sällskap, tyvärr var kanalbanken lerig så det var ju ingen häjdare med tanke på att jag hade vita skor på mig...
Men jag och marie traskade iallafall runt i nån timme sådär, precis lagom...kunde vi prata om det vi behövde och smida våra onda planer:)

Dagens sysslor är tyvärr inte klara ännu, jag har tvättstugan, det är allt utan roligt, tur för mig att det bara blir 2 maskiner att köra.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är MYCKET roligare med sällskap! :D

2009-03-18 @ 19:06:20
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: A

vilken fin hårfärg du har, är det din egna ? :)

2009-03-19 @ 10:44:53
URL: http://funx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0