party party...

har varit ute och fart runt, jag och jeff skulle hitta en skohylla men det är ju bara glömma..jao om man inte vill betala 995:- men det tycker jag är på tok för dyrt så vi ska inte till linköping och köpa en där istället.

har även hunnit med att rösta idag, skönt att ha det avklarat.

johanna,robin,matilda och björnson var här precis, drack lite öl och spelade alias, allihopa gick ut nu utan en ensam liten stackare som sitter kvar och ugglar framför datorn...nejvars, jag ville inte följa med ut, dels för att det oftast är hur tråkigt som helst ute och för att jag sparar några slantar...och så är jag trött som tusan så lika bra att stanna hemma och gå och lägga sig istället.

men det var trevligt så länge det varade.

nu: läggdags.

Kommentarer
Postat av: Frida

ajdå, hatar när man bränner sig, men jag har klarat mej utan det i år än så länge=)

händer i helgen då?

2009-06-04 @ 10:55:54
URL: http://psicho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0