back on track...

okej nu mår jag fin fint, tog mig hela dagn i går för att tillfriskna, konsigt

men jag kan ju börja med gårdagen som började med en sväng till mc donalds, sen åkte jag upp till jennifer och solade och lite sådär...och dagen avslutades med en pizza...härlig mat dag.

igår gjorde jag en deal mellan mig och jeff, om jag damsuger/moppar golvet så följer han med mig och badar..det gick han med på.
så det är vad jag ska syssla med idag iallafall.

så det är bäst tat sätta igång, ska bara trycka i mig lite pizzarester.

Kommentarer
Postat av: Frida

haha brukar bli så, fast höga jeans har jag alltid sagt att jag aldrig kommer använda, å det har jag hållt ;)=p

2009-06-01 @ 10:42:54
URL: http://psicho.blogg.se/
Postat av: Anja

Tack så mycket :) Hehe, nej men det är egentligen ett ganska lyxigt problem att ha mycket att göra. Hellre det än att vara rastlös. Vad har du för planer i veckan då?

2009-06-01 @ 15:07:11
URL: http://stil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0