äntligen...

Fick ett sms om att min dator är klar för avhämtning, ska hämta den på måndag eftersom jag jobbar hela helgen och jag inte har nån bil.
Så på måndag bli allt som vanligt igen, hoppas dom inte har formaterat om datorn bara, fast har sparat allt men jobbigt att lägga in igen.

Ska åka till stan med mamma på måndag med och kolla glasögon, mina är värdelösa (har både briller och linser), dom är så rangliga och det går inte tvätta rent dom, köp aldrig briller utan båge!

Sen ska vi till Linköping och köpa en garderob till mig, mina kläder får inte plats i byrån längre så har haft dom i fina högar på golvet i sovrummet men kattskrället kissade ner dom.

Ja annars händer det inte allt för mycket, jobbar och slappar men igår blev jag dålig, hängig som tusan, hosta och ja, sånt där som kommer och går.
Så var hemma från jobbet idag och förlorade pengar på det, trist men bättre att förlora en dag och kurera sig än att gå och vara dålig jätte länge.


Blev nästan som ett helt kapitel från en bok med absolut inget vettigt innehåll.

Kommentarer
Postat av: jennifer

skööönt att datorn är klar! :)

2009-07-17 @ 00:06:17
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se/
Postat av: ida

Hej hej, håret finns att beställa både rakt och vågigt, de flesta färger finns.

fler bilder kommer på min blogg inom kort, kommer ett göra en förlängning i helgen och laddar upp fler bilder då.

Bara att höra av sig på min mail om du undrar över nått.

Ha det bra!

2009-07-17 @ 09:46:25
Postat av: emma härnqvist/perfektion

tack. här är de bra. sitter på altanen hemma i ulricehamn, läser lite bloggar och dricker öl.. själv då? haft en bra vecka?

2009-07-17 @ 22:57:19
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0