barn,jag säger då det.

Lyssnar på Kurt Nilsen m fler när dom sjunger hallelujah, så jävla bra så man nästan börjar gråta.

har jobbat hele dagen idag, blir jobb hela veckan faktist, eller eventuellt på fredag jag vet inte riktigt hur det blirmen det är skönt att veta dagen innan att man ska jobba, så träligt på morgonen när dom ringer och väcker en.

Var på dagis och jobbade idag, eller förskola som man ska säga nu för tiden. Barnen är så roliga, jag och två tjejer skulle spela ett spel jag aldrig sett förr:
Jag: vet ni hur man spelar det här spelet då? för jag kan inte så ni får lära mig.
Barn:ja då vi vet hur man spelar det här.
vi tar fram spelplanen..
Jag: hur gör man nu då?
Barn: man spelar som man ska.
Jag: okej hur gör man då?
Barn: Men man spelar som man SKA bara.


okej, jag fattade noll, så antingen hänger man bara på eller så byter man spel..vi bytte till steka ägg istället, mycket lättare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0