plocka pasta från golvet

när man åker bil så lyssnar man ju nästan alltid på radio, och då fårman veta lite allt möjligt.

som idag, det var en chaufför som kör ut mat till skolor som hade filmat i ett kök där som gör all skolmat och då var det nån som hade tappat masser pasta på golvet och det plockade dom bara upp och skicka iväg det till skolorna..
Det här är ju inte direkt nån nyhet fr det händer ju titt som tätt..
Jag vet inte riktigt vad jag tycker, visst det är ju rätt äckligt men om jag vore elev och skulle äta pasta skulle inte jag märka nån skillnad om det hade legat på golvet eller inte...tror inte direkt att man blir sjuk av det för bakterier och smuts finns det ju överallt.

och just i det här fallet såg inte pastan kokad ut så då är det väll inte hela världen?den läggs ju ändå i blöt och kokas upp..


Kommentarer
Postat av: NIKI

hehe okeej :)

2009-01-28 @ 20:28:42
URL: http://niczue.blogg.se/
Postat av: Rebecka

sv: haha eller hur :) Ha dt bra du med:)

2009-01-28 @ 20:38:45
URL: http://reebbeeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0