man blir aldrig nöjd

Men just nu är jag helnöjd, jag har tagig bort mitt löshår som jag var så attans trött på, hade det ungefär bara en månad men det trasslade så dant så skönt att slippat.
Så nästa vecka ska jag till frisörn om hon har tid och färga håret mörkare och färga ögonbrynen.

Men jag lär väll tröttna på mitt mörka hår med inom dom närmsta veckorna.

men men nog pratat om hår, ska hem till mamma och pappa, äta mat och marängswiss och fixa bilen.
Och idag ska jag äta allt jag kommer över för i morgon börjar allvaret, och jag ska skaffa mig självdisciplin.

Jag ska inte bara dra ner på godiset, snabbmaten och läsken utan även alkoholen som är en stor bov.

önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0