duktigt

Hej kära vänner, jag har haft fullt upp idag, har ränt fram och tillbaka över allt här i stan..
har hunnit med precis allt jag skulle idag, och lite till som inte alls var tänkt...

så nu håller jag på med det sista, tvätten som är det jobbigaste av allt...

jag är lite trött på affärer här i stan, så himla otrevlig personal på många ställen, som idag t ex när jag ksulle köpa en t-shirt på gina tricot, jätte otrevlig och sa knappt nånting..henne vill inte jag handla av igen.
och inte nog med det så var  jag på lidl igår och där finns det ingen service för fem öre, aldrig nån ute i butiken att fråga..
tacka vet jag synsam och vero moda, där är dom alltid trevliga och hjälpsamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0