Dr Phil

Sådär ja, nu har jag varit på gymmet, kände verkligen inte för nånting så jag höll mig till löpbandet och cykeln, men huvudsaken är att jag gör nånting.

Sitter här och kollat på Dr Phil, nu pratar dom om nollning, nån tjej har dött under nollningen, hon blev tvingad ut i havet med fastbundna armar om jag förstod rätt, och tjejen hatade tydligen havet..men det blev bara klassat som en olycka..det kan jag inte hålla med om.
Fan va hemskt att det kan gå så långt, nollning över huvudtaget är jag emot, här i motala har vi ingen nollning direkt ju, lite lekar och sånt där men det är bara kul, dock inte enligt mig men andra verkar roade av det.

Ska fortsätta med vingklippt ängel nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0