dop

ska snart till linköping för att gå på dop, och efteråt blir det tydligen smörgåstårta, jag älskar verkligen smörgåstårta så det kommernog slinka in en och annan bit.

Ikväll blir det fest påt, först till johanna och sen till harrys, det enda vettiga utestället här i motala.
var säkert 2 månader sen jag var ute faktist, så det är på tiden..
tyvärr har jag ungefär ingenting att ta på mig, var en sväng på stan i går men varken jag eller johanna httade nånting och då är det inte fel på oss utan på affärerna och dagens mode.

nu måste jag äta, ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: AMANDA

okej :/ men du ska inte gå efter vågen. mät din mått istället :)

2009-01-24 @ 13:45:27
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: jojjan

Bara skitkläder

2009-01-24 @ 16:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0