Bingolotto

Var ute i sista sekund idag, ungefär..18.30 fick jag för mig att jag skulle spela bingolotto, men jag hade såklart ingen lott..
så ja åkte till östenssons, men där hade dom precis sålt den sista lotten, sen åkte jag till Q8 macken men där sålde dom inga bingolotter längre, sen åkte jag till ica paletten på storgatan och dom hade tack och lov en liten bingolott till mig..så jag kom hem bara ett par minuter innan bingolotto började, tur för mig..

Men det är lite långdraget tycker jag, jag vill ju bara spela ju.
Fast hela bingolotto har blivit så fattigt, inte nog med att dom byter kanal till tv4+ men allting har ju gått ner sig.

Får se om jag vinner på 3:ans bingo..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0