vilket par..

jag och jeff måste vara det mest sociala paret som finns ungefär..idag har han varit i sovrummet halva dagen och kollat på arkiv X medans jag har varit i vadagsrummet och kollat på topmodel och lite annat skoj..
vi har inte pratat så vidare mycket alltså..men sen efter gossip girls gick jag faktist in till honom och kollade på ett arkiv x avsnitt...ohh det är så bra.

Sitter nu och kollar på Beck-flickan i jordkällaren, men det är så träligt med 4an för vid 22 tiden måste man vänta i 20 min för att fortsätta se filmen, men det är värdelöst för jag tror folk går och lägger sig då ist..det ska jag göra iallafall.

God natt

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag såg också på Beck igår. Eller nja, bara på Björn, sen gick jag :D

Såg du Björn? ;)

2009-02-09 @ 10:31:06
URL: http://severinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0