tänk om...

oj vad många som är smala och fina...det här är vad alla tjejer borde sträva efter, för vem vill inte se ut såhär liksom?






nej okej, ingen vill väll se ut såhär men vad är det alla strävar efter då, när dom svälter sig själva, spyr upp all mat osv..visst, jag och ungefär hur många tjejer/killar som helst vill väll gå ner ett par kilo men jag skulle då aldrig kunna svälta mig själv eller kräkas upp mat, mat är dyrt och det är ju att kasta pengar i sjön, eller snarare toaletten..
plus att det är ju hur gott som helst med mat.
men hellre några kilon för mycket än att vara åhär smal som på bilerna..okej nu tog jag skräckexempel men jaa.man vet aldrig vart man hamnar om man väl börjar med dessa dumheter.


men som sagt, jag själv vill gå ner ett par kilon men det får absolut inte så för långt..


Kommentarer
Postat av: jojja

ussh då

2009-02-16 @ 14:33:08
Postat av: Elin

Usch så äckligt smala!

2009-02-18 @ 16:00:25
URL: http://distinguish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0