nya tag.

Ja då var den här helgen också slut, igår låg vi hela agen i soffan och kollade på arkiv X, men missade såklart inte melodifestivalen..
jag gillade country tjejerna.

men idag har jag minsann varit och tränat, men är fortfarande lite förskyld och hostig så tog det lugnt..efteråt fick jag en solning av mig själv i belönning..

ikväll har jag bullat upp ordentligt, chips,choklad,cola och toblerone..för imorgon, som alla andra måndagar typ så börjar jag ett liv utan godis,läsk och allt sånt..förra gången gick det ju kanon bra,höll i en månad iallafall...men sen vart jag jsuk och allt gick åt pipan.

men nu är det nya tag som gäller.

ohh snart är gossip girls...i love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0