ny blogg?

jag borde verkligen byta blogg, KakkaForsse?haha, kan man heta nått töntigare? sen 5an eller 6 an har jag hetat kakkaforsse överallt, lunarstorm, skunk som man hade i 5an, bilddagboken och masser annat skit.

måste komma på nått bättre, men kakkaforsse är ju så jag, töntig.
men jag vände mig till jeff och frågade om han kunde komma med nått förslag..
KarinGlasöga fick jag till svar, haha vet inte vad som är värst riktigt? och förresten har jag bara glasögon här hemma inte annars.

men vi fortsatte att spinna vidare lite på bloggnamn men det är inte lätt så jag kanske borde behålla mitt kära gamla namn.

Fast om man tänker efter så finns det många töntiga namn, anibanani, kissie,husmusen,.
men det är också mycket blondinnamn, blondinbella, enblondinsvärld, dollyblond(som är en av mina favoriter) och masser annat som låter typ likadant..

jag kanske borde satsa på ett bloggnamn som innehller min hår färg..typ BlackMagiqHair.blogg.se, oj det låter ju supertufft..det tar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0