vilken kväll...

Ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga om gårdagen, förfesten blev seg, harrys var rätt okej men konstigt nog så är hemvägen det roligaste, då händer det grejer...
Igår vankades det inbrott i biokiosken, jag blev kallad horjävel och så blev det nattpicknick.

Nattpicknicken med Erik, Alex, Tobias och Marie var det roligaste på länge, satt nere vid vattnet och åt baguetter och drog halvkassa skämt som jag inte tror att nån av hos hajade riktigt,eller,inte jag och marie iallafall... men förjävla kul var det iallafall.

Alex egen påhittade skämt tog nog hem priset "vad får karin om hon får svininfluensan? ett stryne och knorr!" haha fan vad roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0