uppe och ugglar..

Vet inte vad jag gör uppe mitt i natten när jag inte har varit ute på äventyr, Johanna och robin var här och åt lite tacos och kollade på film, alltid trevligt med lite sällskap.

Johanna gick vid straxt innan 1 och sen dess har jag suttit och kollat runt lite, har hunnit med att kolla på alla katrins "frågestunder", tycka vad man vill om katrin men jag gillar henne, det finns nog ingen roligare människa.

Borde väll ta och pallra mig till sängen, men jag är ju trots allt ledig i morgon så då gör det ju inget att jag sitter uppe och ugglar.


Kommentarer
Postat av: malin

okej tack för tipset :)! jaah, för är rädd att bränna mig ända sen jag läste om en skit ljus tjej som fick brännskador på huden typ.

2009-08-23 @ 12:33:15
URL: http://candiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0