måndagsmys..

ja det är det verkligen, vattenmelon, vindruvor och citronvatten,.och helt nerbäddad i soffan med täcke och kudde och dator i högsta hugg,som vanligt.
Ja man måste ju fira att semesterviket är slut...fast skulle lika gärna kunna jobba ett par veckor till.

Ja som ni märker uppdaterar jag juint speciellt mycket och bilder är det ännu sämre med, har varken tid ellerlust igentligen just nu..och bloggen ser alldeles förfärligt tråkig ut.

Ja men nått som jag glömt att berätta är ju om min och jeffs lilla deff som ska pågå i 2 veckor, en vecka är avklarad redan, jag äter 1800 kcal om dagen och det går hur bra som helst, jobbigt att räkna allt man stoppar i sig bara och så ska man äta var tredje timma, inte direkt vad jag är van vid.
men vi får se om jag klarar av en vecka till, troligen inte.

Nu är ni lite uppdaterade iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0