en riktig karla karl...

På väg till skänninge idag fick inte jag öppna takluckan i bilen för det skulle förstöra jeffs hår.
Han rensar avloppet i handfatet och det tycker han är jätte äckligt, "ohh karin kolla här, fan vad äckligt", men som han själv säger, man måste lära sig.

Jag är då inte så rädd om mitt hår som han verkar vara, jag tycker det inte är äckligt att rensa avlopp (jag erbjöd mig att ta han om det men han ville väll visa att han kunde). Jag varken städar eller tvättar, det sköter jeff. (men jag lagar mat).

Undrar vem som är karln i detta hem?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha. Här är det jag som städar (för det mesta), tvättar (alltid), rengör avlopp. Linus lagar ALL mat. Jag är i princip portad från köket. Och så sköter han kattlådan också :)

2009-08-06 @ 08:15:17
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0