sommarjobb..

Min chef ringde precis och frågade om jag ville jobba i sommar, självklart..skönt att veta att man har någonting. Vet dock inte hur mycket, eller hur lite jag ska jobba men jag är nöjd med det jag får.

idag har jag ingenting som står på schemat, ska försöka komma iväg till gymmet eller åtminstonde ta en promenad men vädret är inte det bästa, vart tog solen vägen?

på tal om snigelbajs så var jag ju hos mina föräldrar igår och rensade lådor och garderoben, så nu är garderoben hemma ungefär jätte tom, skönt det.
hämtade även mina inlines så när vädret blir bättre rullar jag iväg minsann. ska bara damma av dom lite först...

Kommentarer
Postat av: Anna

skönt att ha ett sommarjobb fixat!

2009-04-09 @ 13:50:26
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0