Hej gott folk...

var hos elin igår och drack några öl och spelade yatzy så jag är inte riktigt på tiptop idag, jag är lite som ett vrak..håret står åt alla håll och jag har gårdagens smink nerkladdat i ansiktet, härligt.
även fast jag bara drack några öl igår (som jag inte skulle igentligen) så mår jag halvkasst.


Idag har jag ingenting planerat, men jag vill åka till mc donalds iallafall, det är en sak som är säker, nu gäller det bara att jag får med mig jeff på det med.



en osminkad elin.


jeff


en glad jag


jag och jeff



 


Kommentarer
Postat av: ävelicious

ah precis, jo det är dom :)

allt fint denna lördag?

2009-04-18 @ 12:12:08
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0