vill man vara fin får man lida pin

Var som sagt hos hannabella igår, kollade idol, nya juryn är helt okej måste jag säga.

Vi bubblade om både det ena och det andra, så färgade vi mitt hår, eller, gjorde slingor, och fy vad ont det gör när man gör dom med hjälp av en hätta, nästan så jag började gråta ju, vi glömde förståss bort att borsta håret innan vi drog utslingorna... men vill man vara fin så får man lida pin som dom säger...men resultaten blev bra faktist, såg inte ut som det men jag är nöjd.

blev rätt sent, kom hem vid 00.45 tror jag närmare bestämt, tog fram datorn och kröp ner i sängen, vid 02.00 stängde jag av datorn, men kunde inte sova, jag brukar aldrig ha problem med att somna men jg kollade på klockan vid 04.00 tiden s straxt efter det måste jag ha somnat.
Men var ju första gången jag sov själv i lägenheten så kanske var det..

Idag känns det som det är många saker som ska göras,

åka till jysk, köpa gardenier samt gardinstång
åka hem till mig för att hämta kläder, behöver verkligen få lite kläder tvättade som ligger hemma släng på golvet, och hämta nya kläder förståss.
skruva ihop soffbordet + databord, inte jag men jeff,men kommer nog bli jag som sätter upp alla saker sen kan jag tänka mig.


Det är vad jag ska pyssla med idag, om det inte blir jobb men verkar inte som det, det är nog ett tecken på att jag ska vara hemma och vila upp mig så jag blir kry sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0