träning

varför är det alltid så att man tränar flitdigt en period, sen helt plötsligt kan man hitta på hur många undanflykter som helst för att slippa.
Det är ju varken jobbigt eller tråkigt att träna igentligen, det är nog bara det att det är jobbigt att ta sig ner just till träningen.

Men man kan ju ta en promenad? men hur ofta kommer man ut igentligen och går, för min del blir det nästan bara när jag och marie går ut på en skvallerrunda...

Jag vet inte vad jag ska göra för att komma igång igen, tränade en gång för ungefär 2 veckor sen, och d kände jag att jag skulle börja träna igen, men sen kom det upp andra saker, jobb och så åkte jag till e-tuna...
Har man jobbat en hel dag så orkar man faktist inte träna..

jag måste verkligen komma igång, på riktigt...


Inte där jag tränar men den får duga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0