mycket att göra känns det som

Hämta bilen hos "svärmor"
Åka till engelmöbler,köpa skohylla
Hanlda lite tacos grejer tills ikväll
Hämta kevin, jeffs bror
Hämta en mobil hos mattias

Detta ska göras idag, borde igentligen gå in till stan och sola, köpa ett svartlinne till morgondagen och gå till systemet, men det tar jag nog imorgon..
Det tar ungefär 10 min att gå in till stan från jeff, men det känns så fruktansvärt långt, tråkig väg också.

Blir tacos som ni förstår ikväll och film, ska även till martin ch kolla hans nya lägenhet, fast den har jag redan sett, hur fin som helst.

ska in och väcka jeff nu, han skulle ju gå upp kl 12.00 och det var ju för 45 min sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0