man bor inte ihop för att underhålla varandra

Har varit ute på en liten promenad, perfekt promenadväder.

Jag och jeff är så sociala idag, han sitter och spelar och jag kollar på tv och läser bloggar.. men som Johan säger "man bor inte ihop för att underhålla varandra", jag och jeff bor ju dock inte ihop men jag är ju här jämt och ständigt.

Blev inget kattkollande idag, ringde till tjejen som hade den men hos sa att den blivit såld under dagen, osis.
Men ringde till en tant idag och hon hade 3 kattungar så vi ska kolla imorgon om det är nått att ha, men jag och jeff vill ju ha så olika katter, han vill ha en svart och absolut inte grå/vit/svart randig..och jag vill tvärtom..men vi vill inte ha nån orange katt iallafall.
Men en perser skulle jag helst vilja ha, dom är rackarns söta.

Men snart börjar idol och jag ska ta och rulla några chokladbollar..


Kommentarer
Postat av: Camilla

Perser är ju inte alls fina :/ ska va en vanlig bonnakatt :) röd (orange) som Våran Kissen är perfekt haha.. Som sagt du och jag har alltid delade åsikter om allt.. hmm..

2008-09-25 @ 22:18:10
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0