Jobbkläder?vardagskläder?

Jobbkläder är alltid svårt, man vill helst inte ta på sig de kläder man har till vardags, men inte heller "slappkläder", för man vill inte se ut som en påse skit när föräldrarna kommer...kom på det att nästan alla som gör praktik på en förskola har mjykiskläder, slängt upp håret i en toffs och inte gjort sig iordning för fem öre, visst sånna dagar har jag med men inte jämt...
men vanliga jeans är ju bra, men hur skönt är det att krypa omkring med ett par tajta jeans på golvet, plus att man oftast köper ett par dyra jeans oftast, och dom kanske man inte vill ha som slit och släng byxor.

Nej, jag måste verkligen köpa jobbbyxor, som jag bara ska ha till jobbet och ingenting annat, några billiga, lössittande byxor...det är precis vad jag behöver.

Och några bra tröjor, en slapp skjorta och lite sådär, det blir jätte bra,..ska bara hittat först...men billigt måste det vara, för det är inte kul att lägga pengar på jobbkläder.


Nu ska jag steka pannkakor sen ska vi åka och kolla på en katt.

hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0