jag älskar sånt...

ännu en ledig dag, skönt att vara ledig men inte lika härligt när lönen kommer men vad ska jag göra?

Var uppe med tuppen i morse, eller..med jeff, han kom hem straxt efter 06.00 och skulle äta frukost, och jag var ju såklart hungrig med så det var bara at pallra sig upp och äta lite, sen gå och lägga sig igen, det är hur skönt som helst.

så nu sitter jag här med ett glas cola och några rån.

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, vi kanske skulle gå till Jeffs mamma, eftersom hans bror fyller imorgon,men vi kan ju tyvärr inte komma då...så jag får vara utan glass och chokladsås och vad hon nu skulle ha, jag som älskar sånt.

Ska fika med Camilla och Marie i veckan var det tänkt men det verkar inte bli nått med det, har inte hört nått iallafall...men får hoppas på det bästa, var ju inte igår direkt jag träffade camilla och lille Vilgot.

allt rullar på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0