glöm facebook

Var uppe med tuppen i morse, jeff kom hem straxt efter 06.00 och då skulle han äta frukost, och etersom jag alltid är hungrig på morgonen så gick jag upp och åt frukost jag med, och ett glas cola.
Jeff ligger och sover, och jag sitter här, läser lite bloggar...
Facebook, lunarstorm (för längesen) och nästan bilddagboken  har jag lagt bakom mig, läser nästan bara bloggar, eller okej, bilddagboken kollar jag såklart men inte alls lika mycket som bloggar.

Bloggar som jag alltid läser...

Blondinbella, vill igentligen inte erkänna men jag läser jämt hennes blogg, så nu är det sagt.
Johnvalencia, förr var jag inne jämt men nu är han dålig på att uppdatera och skriver inte alls lika roligt längre, men jag måste ändå kika in.
Kissie, hon är väll för rolig?
Stina-lee, jag gillade inte henne först,men sen hon la upp videor så blev hon plötsligt en favorit.

Och sen den här hertiginnan anne von p, vart har hon kommit ifrån?hon bara har dykt upp, vet inte om hon är ett skämt eller om bara vill göra folk fundersamma, hon kanske är sådär knepig..vad vet jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0